Cum cumpăr?

Pentru a lansa comenzi este necesar să parcurgeţi 4 paşi simpli şi folosind date de identificare valide.

Pasul 1 - Alegerea produselor în coşul de cumpărături

Folosind meniul, navigaţi prin categoriile de produse. Dacă ştiţi parțial sau complet denumirea sau codul produsului, puteți utiliza și motorul de căutare prezent pe fiecare pagină. Odată ce aţi găsit un produs care se potriveşte dorinţelor dvs., îl puteţi adăuga în coşul de cumpărături.

Magazinul foloseşte un coş de cumpărături "virtual", în care dumneavoastră adăugaţi produse folosind butonul ADAUGĂ ÎN COŞ. Acest buton îl puteţi găsi în dreptul fiecărui produs, la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs.

În pagina coşului de cumpărături aveţi posibilitatea să revedeţi lista produselor, să actualizaţi cantitatea produselor pe care intenţionaţi să le comandaţi sau să renunţaţi la unul sau toate produsele selectate.

Pasul 2 – Autentificare/Înregistrare

După ce aţi ales produsele, completaţi detaliile privind livrarea comenzii, utilizând formularul de "Procesare comandă". Durează maxim 1-2 minute.

  • Dacă sunteţi client nou, atunci trebuie să completaţi datele din formular şi să creați un cont de utilizator
  • Dacă sunteţi deja client, introduceţi email-ul şi parola în boxul de autentificare din dreapta. Odată autentificate pe site trebuie să completați: Informații de facturare, Adresă de livrare si Metoda de plată sau le puteți păstra pe cele folosite la ultima comandă.

Pasul 3 – Alege opțiunea de livrare şi plată

Introducerea acestor date ne sunt folositoare în emiterea facturilor fiscale şi livrarea corectă a produselor comandate către dumneavoastră. Introduceţi o adresă disponibilă unde veţi primi comanda. Metoda de plată disponibilă momentan pe site este "Plata ramburs la primirea coletului".

Pasul 4 – Trimite comanda

Ultimul pas reprezintă afișarea detaliilor comenzii și a totalului de plată. Inainte de a utiliza butonul Finalizează comanda, utilizatorul trebuie să citească și să verifice detaliile comenzii precum și totalul de plată.

Trimiterea comenzii se poate face doar de către utilizatorii înregistraţi şi care s-au autentificat. Factura fiscală ţine loc de contract de vânzare-cumpărare.

Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite după primirea comenzii şi discuţiile telefonice, prin e-mail şi prin orice alte metode, cu personalul Art Media One SRL, nu constituie acceptări ferme ale comenzii şi deci nu semnifică încheierea contractului la distanţă.

Procesarea comenzilor se va face în ordinea înregistrării lor în sistem, intervalul maxim de timp necesar procesării unei comenzi fiind între 24 - 48 ore lucrătoare. După procesarea comenzii veţi fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare. Comenzile primite la sfârşitul săptămânii vor fi procesate începând cu ziua de luni, în ordinea primirii lor.