Întrebări frecvente

  1. Care este avantajul de a-ți face cumpărăturile de la magazinul online boomin.ro?

    Echipa boomin.ro tratează în mod egal toți clienții, indiferent de comandă sau statut. În plus, în funcție de volumul comenzilor efectuate, puteți beneficia de avantajele programului nostru de fidelizare precum discounturi de fidelitate, bonusuri și oferte speciale.

    Optând pentru magazinul online boomin.ro, aveți șanse mari ca după câteva comenzi să beneficiați de procesare imediată a comenzii și asistență 24/7. De altfel, dacă intervine o problemă, oricând puteți apela cu încredere la echipa noastră și ne puteți contacta la adresa de email [email protected] .

  2. De ce să plasez o comandă online?
  3. Comenzile online prezintă o serie de avantaje precum:

    • Pot fi lansate la orice oră, acestea fiind preluate în ordinea plasării.
    • Sunt mai simplu de urmărit. Accesând contul personal și verificând istoricul comenzilor puteți urmări în ce stadiu se află acestea.
    • Doar în acest mod puteți beneficia de serviciul de comandă fără operator care vă asigură rezervarea imediată a produselor (doar cele care se află în stocul magazinului)
  4. Cum pot căuta un anumit produs pe site-ul boomin.ro?

    Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceţi informaţiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afişa o listă a rezultatelor compatibile.

  5. Sunt persoana juridică. Pot cumpăra?

    Da, magazinul boomin.ro onorează şi comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, vă rugăm să introduceţi datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

  6. Cum îmi fac cont pe boomin.ro?

    a). Accesaţi link-ul "Cont nou" din pagina, dreapta sus sau faceţi click aici.

    b). În secţiunea "Sunt client nou" adăugaţi numele, adresa de e-mail şi parola dorită.

    c). Salvaţi datele şi accesaţi adresa de email pentru activarea contului. Potrivit politicii de confidenţialitate datele dumneavoastră sunt în siguranţă.

  7. Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificata în contul meu de client?

    În această situaţie, în cadrul procesului de comandă, veţi avea opţiunea să introduceţi informaţiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

  8. Am uitat parola contului. Cum procedez?

    În cazul în care nu vă amintiţi parola contului dumneavoastră, vă rugăm să folosiţi opţiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.

  9. Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

    Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificaţi în cont şi să accesaţi apoi opţiunea Actualizare cont, disponibilă în secţiunea Contul meu.

  10. Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

    Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar să vă creaţi un cont de utilizator. Acesta poate fi creat şi după ce aţi adăugat produsele dorite în Coşul de cumpărături.

  11. Cum aflu dacă un produs este disponibil?

    În dreptul oricărui produs puteţi vedea care este statusul acestuia privind stocul.

    • în stoc - produsul se afla în stocul boomin.ro şi ajunge, prin curier, la adresa de livrare în maxim 48 ore de la confirmarea comenzii de către consultantul de vânzări. Documentele legale vă sunt predate/trimise întotdeauna în original odată cu comanda
    • în stoc furnizor - produsul poate fi expediat în 72 ore de la comandă. Termenul exact va fi comunicat telefonic sau prin e-mail după ce plasaţi comandă.
    • stoc limitat - cantitate limitată, mai puţin de 3 bucăţi disponibile
    • la comandă - Termenul exact de livrare poate fi comunicat doar de consultantul de vânzări. Solicitați informații suplimentare completând formularul din pagina Contact sau trimițând un mail la adresa [email protected]

    Pentru unele produse este posibil să fie solicitată plata în avans, parţial sau integral.

  12. Cum se desfăşoară o comandă?

    După ce aţi lansat comanda telefonic sau online (comenzile plătite cu card online apar în sistemul nostru după confirmarea tranzacţiei de către procesatorul plații online), ne ocupăm în cel mai scurt timp de solicitarea primită.

    Cum procesam comanda: verificăm produsele din comandă, disponibilitatea acestora, compatibilitatea lor (în cazul în care ne solicitaţi asta); rezervam produsele aflate în stocul nostru, comandam la furnizor produsele disponibile la comandă sau cerem termen de livrare în cazul în care produsul nu este nici în stocul furnizorilor.

    Vă contactăm pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informaţii complete privind momentul pregătirii comenzii. Livrarea la adresa dumneavoastră se poate face de luni până vineri între orele 9.00 şi 20.00. Livrarea prin curier rapid în Bucureşti precum şi în celelalte localităţi se face între orele 10.00 şi 16.00. Livrări prin curier rapid se fac în ziua următoare pregătirii comenzii, atunci când comandă a fost gata de livrare şi plasată până la ora 16.30.

    În cazul în care un produs nu este disponibil, în acord cu dumneavoastră îl vom înlocui ori îl vom anula din comandă.

  13. Pot modifica o comandă lansată?

    În cazul în care doriţi să modificaţi o comandă, vă rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizaţi şi ID-ul comenzii, primit pe e-mail.

  14. Doresc să achiziţionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

    Pentru mai multe informaţii despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact de pe site.

  15. Doresc să obţin informaţii suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

    În acest caz, vă rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact.

  16. De ce să mă înscriu la newsletter?

    Pentru a primi săptămânal pe email cele mai bune oferte boomin.ro şi disconturi semnificative la anumite produse vă puteţi abona la sistemul nostru de newsletter. Săptămânal puteţi primi informaţii cu privire la cele mai noi produse introduse în catalogul nostru şi ştiri despre ultimele apăraţii în materie de Smartphone-uri şi It.

  17. Cum plătesc?

    Pentru a putea alege varianta cea mai convenabilă, boomin.ro va pune la dispoziţie 1 modalitate de plată:

    - Plata ramburs

    Plata ramburs

    Alegând această metodă de plată, comanda se va achita în numerar, la livrarea efectuată de agentul serviciului de curierat rapid.

    Pentru comenzi mai mari de 1000 Lei transportul este gratuit.

    Pentru comenzi mai mici de 1000 Lei taxa de livrare este 18.60 Lei.

  18. De ce nu pot plasa o comandă?

    Dacă problema reapare vă rugăm să ne contactaţi folosind formularul de contact.

  19. De ce nu pot să plătesc cu cardul online?

    Deoarece nu aveţi activată opţiunea de plăţi online la cardul cu care încercaţi să efectuaţi plată sau pentru că în acest moment plata comenzii poate fi făcută doar ramburs.

  20. Plata ramburs

    Comandă se achită la livrarea efectuată de către operatorul serviciului de curierat rapid.

  21. Cum ştiu când îmi va fi livrată o comandă?

    Pentru comenzile cu livrare curier, veţi primi pe adresa de e-mail numărul de AWB al coletului în ziua în care comanda pleacă de la noi. Numărul AWB este vizibil în baza de date a serviciului de curierat, în dimineaţa următoare.

  22. Pot returna un produs care nu face obiectul garanţiei?

    Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

  23. Care sunt costurile returnării unui produs?

    Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. S.C. Art Media One S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului.

  24. Unde se soluţionează garanţia?

    Garanţia pentru produsele însoţite de Certificat de Garanţie emis de producător se acordă în centrele menţionate în acest document.

  25. De ce nu au toate produsele garanţie 2 ani?

    Conform legii 449/2003 care reglementează vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, articolul 16, răspunderea vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Termenul de conformitate este diferit de termenul de garanţie. Garanţia, conform aceluiaşi act normativ menţionat, articolul 19, este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, în condiţiile specificate în declaraţiile referitoare la garanţie şi în publicitatea aferenta. Deci, vânzătorul garantează împotriva oricărei nonconformităţi pentru 2 ani şi asigură o garanţie conforma cu publicitatea făcută, fără un termen minim sau maxim.