Politica de returnare

Renunţarea la cumpărare

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 5 zile lucrătoare de la denunţarea contractului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

S.C. Art Media One S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire şi/sau desfacere etc.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

Nu fac obiectul garanţiei produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiţii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatură şi presiune, şocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiţii de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice etc.), setări şi instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcţionarii echipamentelor, virusări, rescrieri greşite de BIOS etc. Precum şi produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decât cele originale. Instalarea sau punerea în funcţiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanţiei.

O.G. 130/2000 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică care achiziţionează, utilizează sau consuma produse ori beneficiază de prestarea unor servicii, în afară activităţii sale profesionale, în baza unui contract încheiat cu un comerciant.

Alte menţiuni

Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepţionarea produselor deteriorate/modificate.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu postat de Producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este obligatoriu, prezenţa lui fiind specifică unui Producător sau altul.

Prezenţa sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în formă şi condiţiile în care a fost eliberat de către Producător.

Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate/cutia nedeschisa/cutia nu prezintă urme în interior ca a fost deschisă:

  • Licenţe software;
  • Consumabile (acumulatori, cartuşe imprimantă, etc);
  • Produse de îngrijire/igiena personală;
  • Extensii de garanţii;
  • Produsele din categoria "servere"
  • Căşti

Acesta clauza se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.E.

Retururi de produse

Puteţi solicita returul de produse în următoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificaţiilor din site. Puteţi solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.
  • Produs nefuncţional în primele 24h de la recepţia coletului. În cazul în care produsul achiziţionat a fost livrat nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs cu colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării.
  • Produse livrate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat. Costurile de retur cad în sarcina magazinului nostru.
  • Produse defecte în perioada de garanţie. Produsele ce prezintă defecte în perioada de garanţie vor fi returnate în sediul Art Media One S.R.L. dacă pentru ele a fost emis un certificat de garanţie emis de Art Media One S.R.L. Produsele care prezintă defecte în perioada de garanţie vor fi prezentate într-un centru de service al producătorului dacă a fost emis pentru ele un Certificat de Garanţie din partea producătorului.

Ghid trimitere în garanţie, produs însoţit de Certificat de Garanţie emis de Art Media One S.R.L.:

Procedura de returnare a produselor presupune înştiinţarea Vânzătorului (boomin.ro) înaintea trimiterii produsului.

Departamentul tehnic boomin.ro poate fi contactat:

Produsul poate fi expediat la adresa Art Media One S.R.L., Sos Păcurari, Nr. 54, Iaşi însoţit de o copie a certificatului de garanţie şi o descriere a defectului folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.

În cazul în care solicitarea de acordare a garanţiei este nejustificată (produs funcţional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse şi eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de către Departamentul Garanţii).

Ghid trimitere în garanţie, produs însoţit de Certificat de Garanţie emis de producător:

Dacă produsul a fost însoţit de un certificat de garanţie emis de producător, vă rugăm să urmaţi indicaţiile menţionate în respectivul document.

Menţiune

În toate cazurile de mai sus, cu excepţia celui referitor la defectele în perioada de garanţie, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.

Lipsa certificatului de garanţie al produsului trebuie semnalata în maxim 48 ore de la recepţia mărfii pe adresa [email protected] Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.